ice girl و.......

ice girl

سيلوم دوس جونام
خوبين ،خوشين ،سلامتين

اصلا حوصله نوشتن ندارم ولي خب....

 

امروز رفتيم بازار ،من يكم لوازم ارايشي خريدم

 

ازباساز اومديم بيرون .به ددي ميگم ددي اين رمز كارت من چند بود يادم رفته ميرم ازحسابم بول بردارم

ميگه رمز كارت شما رو هم من بايد حفظ كنم خانوم

 

خو يادم رفت يهو چكار كنم رمز وب وايميلو و.....ديگه قاطي كردم همشونو

 

ميگم خو حالا بگو.از جيب كتش دفترچشو درمياره ميگه .

مامي ميگه بولو ميخواي چكار

ميگم ميخوام كيف بول وخرم

 

ميگه تو مگه كيف  بول نداري .يكيشو هم ازاصفهان خريدي .دوتاهم داري

 

ميگم اخه مامي جان ازبس بولام زياده ،زمين جا مونده .ديدم

 

چاره اي ندارم يكيشم بخرم اين بولام از دربدري خلاص شن

 

ابجي  هم ميگه  كيف منم جا نيس وگرنه  ميدادم بذاري كيف من

 

داشتيم ميمرديم ازخنده تو خيابون

رسيديم نزديكي خودبرداز ،ميگم برم بگيرم بيام

 

مامي ميگه نميخواد بيا خودم برات ميگيرم

 

من

 

فداي مامي نازم بشم من

 

خو چكاركنم عاشق كيفم ديگه

بياين اتاقم فكر ميكنين مغازست علوسك وكيف ولباس ....

 

ماشالا بزنم تخته اخه انقد باسليقم مانتو دوسال بيش  انقد تميز نگه داشتم

 

كه انگار دوسه ماه بيش خريدم .واسه همين زياده .يه وقت فكر نكنين ماه بماه مانتو ميخرما

 

اومديم طرفاي همون مغازه كه كيف بولو انتخاب كرده بودم .ديدم بسته مغازه رو

 

ابجي خانوم ميگه  خواهر چقد بد شانسي تو

 

اينم روحيه دادن سر كار خانومه.ميبينين تو روخدا

 

سوار ماشين شديم .به بابا ميگم بابي ازجلوي اون فروشگاه برو من فيلم بخرم

 

اسم فيلمارو ميگم ،ميگه چي چي؟؟

 

ميگه خودت بياده شو بريم هر چي ميخواي بگير

 

رفتم مغازه ميگم فيلم نفرين رو دارين ميگه نه بردن

 

قهوه تلخ اومده .ميگه نه

 

مرهم

 

ترديد

 

كم مونده بود بزنم تو كلش ها .همه فيلما كه ميگفتم ميگفت تموم شده

 

اخرش قلب يخي و محيا رو خريدم

 

رسيديم خونه .اومدم اتاق داد ميزنم مامي واسم سيب زميني وبياز بيار بذار اشبزخونه 

 

رفتم واسه خودم اش بختم .مخصوص خودم.اخرشم خودم به تنهايي ميخورم

مامي اينا هم سنگگ خريده بودن با خيار وگوجه وبنير خوردن

 

دير اومديم خونه .ديگه واسه شام بختن فرصت نبود

 

منم كه ازآشم بهشون نميدم كه

 

خو آخه واسه اونا هم بخوام ببزم بايد يه ديگ ببزم كه زياد طول ميكشه بختش

 

 

منم اندازه دو بشقاب ميبزم زود بخته ميشه .نوش جان ميكنم

 

دارم ميام سمت اتاقم .مامي ميگه ديگه امشبو زود بخواب .جلوي كامبيوتر

 

نشين اخرش كار دست خودت و ما  ميديا

 

ميگم باشه  بابا

 

باشه هم اينجوري باشه هستا .ساعت 4رو گذشته من بيدارم هنوز

 

 

خو برم ديگه بخوابم .بقول مامي كار دست خودم ميدم اخرش بااين

 

شب زنده داري

 

باباي

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

پسری از جنس ثانیه ها
ساعت7:19---26 بهمن 1390
سلام ههه با پسرا تبادل لینک نمیکنه عجب عجب پسرا مگه لولوان تبادل لینک رتبه وبلاگ خودتو تو موتورای جستجوگر بالا میبره حالا خود دانی..........در ضمن وب قشنگی داری حوصله کردی 1 سری به مه فقیر فقرا بزن ممنون موفق باشی با تبادل لینکم همیشه موافقم وووراستی دلت به این امار لوکس بلاگ خوش نباشه همش الکیه

طراوت
ساعت19:15---25 بهمن 1390
سلام عزيز دلم...ممنون كه به وبم سر زدي...من لينكت ميكنم تو هم خواستي منو با اسم **دفترخاطرات من**لينك كن....
در ضمن خيلي خوشگل مينويسي....


dokhi
ساعت17:25---25 بهمن 1390
سلام گلم ولنتاین تو هم مبالک

rana
ساعت17:06---25 بهمن 1390
اجی مر30 ولنتاین تو هم مبارک عزیزم اجی من کادووووووووووو میخوااااااااااااااام

Pink girl
ساعت6:59---25 بهمن 1390
ولـــنتایـــن تـــو همـــ مُــبارَکــــ کـــادوی تـــورو هـــمــ هَــمون پیشـــی بدجِنـــــس بُــــرد

rana
ساعت22:03---24 بهمن 1390
سلام اجی جونم خوفی اپم بدو بیاااااااااااااااااااااااااااا ا

dokhi
ساعت18:16---24 بهمن 1390
سلام خوبی عزیزم
مرسی از حضورت گلم
شرمنده دیر اومدم!
لینکیدمت منم


پرنسس پاریس
ساعت15:32---24 بهمن 1390
عزیزم عوض کردم ادرس اینا رو...
چی شد یهو از عروسک کوچولو به دختر یخی تبدیل شدی؟؟
عااااشق نوشته هاتم و اسمایلیهاشون....
راحت و صادقانه می نویسی...
و این که مثل خودم اهل شب زنده داری.مهمونی و خریدی!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:,ساعت 4:23 توسط ice girl| |

Design By : Night Melody